Відповідно до програми діяльності Уряду та за ініціативи Міністерства юстиції проводиться робота над цифровізацією виконавчого провадження та налагодження електронної взаємодії з органами, установами та банками в процесі примусового виконання рішень.
Станом на зараз зроблено ряд важливих кроків:
- виконавці отримали доступ до Державного реєстру актів цивільного стану громадян, Єдиного реєстру для ведення автоматизованого обліку сільськогосподарської техніки, Державного земельного кадастру;
- розширено перелік запитів виконавців, на які податковою може бути надана інформація відносно боржника в електронному вигляді;
- здійснено підключення органів ДВС Київської, Миколаївської, Одеської, Сумської, Черкаської та Чернігівської областей до процедури автоматизованого перерахування коштів з депозитних рахунків та рахунків авансових внесків;
- скорочено до одного дня отримання інформації про зареєстровані за боржником транспортні засоби та інформації про зареєстровані юридичними особами рахунки в банках;
- надано можливість ознайомлюватися з інформацією про виконавчі провадження та сплачувати в онлайн-режимі заборгованість за виконавчими провадженням через портали електронних послуг «ДІЯ» та «Он-лайн будинок юстиції»;
- запроваджено інформаційну взаємодію з органами (посадовими особами), уповноваженими видавати виконавчі документи у випадках, передбачених законом, під час пред'явлення ними виконавчих документів, виданих у формі електронного документа;
- прийнято зміни, які передбачають розповсюдження автоматизованого арешту коштів боржника не тільки на виконавчі провадження про стягнення аліментів, а на всі категорії виконавчих проваджень, а також запровадження автоматизації процесу отримання виконавцями інформації щодо банківських рахунків боржника.
Ці зміни дозволяють виконавцям пришвидшити процес примусового виконання рішень, стягувачам — відновити порушені права та пришвидшити отримання присуджених коштів, а боржникам — автоматично, а головне — зручно, сплачувати борги онлайн.