Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 01.10.2016 по 10.10.2016

З 01.10.2016 по 10.10.2016 до Міністерства юстиції надійшло 70 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 36 (електронною поштою – 17, поштою – 16, на особистому прийомі – 3);

від юридичних осіб – 34 (електронною поштою – 16, поштою – 18).

Найбільша кількість запитів надійшла з міста Києва (37 запитів) та Львівської області (3 запити).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

- кількість осіб, які утримувались в установах виконання покарань, розташованих на території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя;

- кількість зареєстрованих політичних партій станом на 03 жовтня 2016 року;

- робоче місце приватного нотаріуса;

- особу арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);

документи:

  • щорічний звіт про результати діяльності Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини у 2015 році;
  • Інструкція про порядок надання засудженим короткочасних виїздів за межі установ виконання покарань, затверджена наказом Міністерства юстиції України  від 22 листопада 2011 року за № 3361/5, зареєстрована в Міністерстві юстиції України 29 листопада 2011 року за № 1372/20110.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації та нотаріату (22 запити або 31,3%), Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (15 запитів або 21,4%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства (7 запитів або 10,1%), Департаменту реєстрації та систематизації правових актів (6 запитів або 8,6%), Департаменту державної виконавчої служби (5 запитів або 7,1%), Департаменту публічного права (4 запити або 5,7%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (3 запити або 4,3%), Департаменту стратегічного розвитку органів юстиції, Сектору з питань запобігання корупції, Департаменту міжнародного права (по 2 запити або по 2,9%), Департаменту персоналу, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (по 1 запиту або по 1,4%).

70 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 67 запитів (95,7%), із них:

 на 7 запитів (10%) надано публічну інформацію;

       на 60 запитів (85,7%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 3 запити (4,3%);

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації правових актів».