Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 11.08.2016 по 20.08.2016

З 11.08.2016 по 20.08.2016 до Міністерства юстиції надійшло 96 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 57 (електронною поштою – 36, поштою – 17, на особистому прийомі – 2, телефоном – 2);

від юридичних осіб – 39 (електронною поштою – 16, поштою – 23).

 

Найбільша кількість запитів надійшла з міста Києва (22 запити) та Львівської області (11 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

- особу арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);

- особу судового експерта;

документи:

  • Методика визначення обсягу ремонтних дій при встановленні розміру матеріального збитку, заподіяного власнику колісного транспортного засобу;
  • Методика «Загальний підхід до експертної оцінки машин та обладнання при проведенні судово-товарознавчих експертиз».

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації та нотаріату (31 запит або 32,3%), Департаменту державної виконавчої служби (17 запитів або 17,7%), Департаменту реєстрації та систематизації правових актів (9 запитів або 9,4%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю, Департаменту приватного права (по 6 запитів або по 6,3%), Департаменту персоналу (5 запитів або 5,2%), Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (4 запити або 4,2%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства, Департаменту стратегічного розвитку органів юстиції, Департаменту публічного права (по 3 запити або по 3,1%), Департаменту міжнародного права, Департаменту з питань люстрації, Управління зовнішніх зв'язків, (по 2 запити або 2,1%), Адміністративно-господарського департаменту, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Відділу державних закупівель, договірної роботи та взаємовідносин з державними підприємствами (по 1 запиту або по 1%).

96 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 83 запит (86,5%), із них:

 на 6 запитів (6,3%) надано публічну інформацію;

       на 77 запитів (80,2%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 13 запитів (13,5%);

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації правових актів».