Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 01.06.2016 по 10.06.2016

Звіт про розгляд запитів на отримання інформації

за період з 01.06.2016 по 10.06.2016

З 01.06.2016 по 10.06.2016 до Міністерства юстиції надійшло 74 запити на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 57 (електронною поштою – 30, поштою – 23, на особистому прийомі – 2, телефоном – 2);

від юридичних осіб – 17 (електронною поштою – 7, поштою – 9, на особистому прийомі – 1).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (15 запитів) та Київської області (9 запитів).

інформація про:

  • структуру патронатної служби Міністерства юстиції України;

  • заробітну плату Міністра юстиції України Павла Петренка за травень 2016 року;

  • сплату компенсації за рішенням Європейського суду з прав людини у 2015 році та у першому кварталі 2016 року;

  • кількість витрачених коштів на поштові послуги Міністерства юстиції України;

  • структуру Політичної партії «Влада народу»;

  • діяльність приватного нотаріуса;

  • чинність міжнародних договорів України у сфері міжнародно-правового співробітництва у цивільних та кримінальних справах;

документи:

  • методика «Організація проведення судових будівельно-технічних експертиз по цивільних справах»;

  • лист Міністерства юстиції України від 12 травня 2016 року № 16606/10776-0-3-16/8;

  • лист Міністерства юстиції України від 11 вересня 2014 року № 1163-0-26-14/8.3;

  • наказ Міністерства юстиції України від 18 квітня 2016 року № 1130/5 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 19 грудня 2011 року № 3539/5», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 18 квітня 2016 року за № 582/28712;

  • наказ Міністерства юстиції України від 26 березня 2015 року № 94/7 про накладення дисциплінарного стягнення на арбітражного керуючого;

  • декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік директора Департаменту з питань люстрації Козаченко Т.А.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації та нотаріату (25 запитів або 33,8%), Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (7 запитів або 9,1%), Департаменту державної виконавчої служби, Департаменту публічного права (по 6 запитів або по 8,1%), Департаменту приватного права, Департаменту персоналу, Департаменту реєстрації та систематизації правових актів, Департаменту з питань судової роботи та банкрутства (по 5 запитів або по 6,8%), Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки, Департаменту з питань люстрації, Департаменту організаційного забезпечення та контролю (по 3 запити або по 4,1%), Департаменту міжнародного права (1 запит або 1,4%).

74 запити на інформацію розглянутий у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 61 запит (82,4%), із них:

на 18 запитів (24,3%) надано публічну інформацію;

на 43 запити (58,1%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації
12 запитів (16,2%);

-  відмовлено в задоволенні 1 запиту (1,4%).

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації правових актів