З 21.05.2016 по 31.05.2016 до Міністерства юстиції надійшов 91 запит на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 56 (електронною поштою – 30, поштою – 22, на особистому прийомі – 4);
від юридичних осіб – 35 (електронною поштою – 10, поштою – 15, на особистому прийомі – 10).
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (32 запити) та Київської області (22 запити).
Запитувані документи та інформація:
інформація про:
державну реєстрацію постійно діючого третейського суду при громадській спілці «Всеукраїнська асоціація дистриб’юторів насіння та засобів захисту рослин»;
виконання рішення Європейського суду з прав людини;
включення постанов Кабінету Міністрів України від 12 січня 1993 року № 13 «Про заходи удосконалення кінологічної роботи» та від 24 квітня 2000 року № 687 «Про визнання такими, що втратили чинність, пунктів 2 і 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12 січня 1993 р. № 13» до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів;
документи:
текст перекладу на українську мову Директиви 2008/50 Європейського парламенту та Ради від 21 травня 2008 року про якість атмосферного повітря та чистіше повітря для Європи;
реєстраційно-контрольна картка, зареєстрована у Міністерстві юстиції України за № ПІ-С-450.
Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:
Департаменту державної реєстрації та нотаріату (31 запит або 34,1%), Департаменту реєстрації та систематизації правових актів (11 запитів або 12%), Департаменту державної виконавчої служби (10 запитів або 11%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства, Департаменту стратегічного розвитку юстиції (по 9 запитів або по 9,9%), Департаменту публічного права, Департаменту організаційного забезпечення та контролю (по 5 запитів або по 5,5%), Департаменту з питань правосуддя та національної безпеки (4 запити або 4,4%), Департаменту персоналу, Департаменту з питань люстрації, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по2 запити або по 2,2%), Департаменту міжнародного права (1 запит або 1,1%).
91 запит на інформацію розглянутий у встановлений законодавством строк, у тому числі:
- розглянуто та надано інформацію на 68 запитів (74,8%), із них:
на 35 запитів (38,5%) надано публічну інформацію;
на 33 запити (36,3%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації
23 запити (25,2%).
За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації правових актів