Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 21.04.2016 по 30.04.2016

Звіт про розгляд запитів на отримання інформації
за період з 21.04.2016 по
30.04.2016

З 21.04.2016 по 30.04.2016 до Міністерства юстиції надійшло 56 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 35 (електронною поштою – 23, поштою – 11, на особистому прийомі – 1);

від юридичних осіб – 21 (електронною поштою – 10, поштою – 7, на особистому прийомі – 4).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (27 запитів) та Харківської області (4 запити).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • кількість зареєстрованих органами державної реєстрації актів цивільного стану України шлюбів та розірвань шлюбів за 2013-2015 роки у розрізі регіонів;

  • підготовку проекту Закону України «Про публічні консультації»;

  • серії державних автомобільних номерів, закріплених за Міністерством юстиції України;

  • перелік розроблених Міністерством юстиції законопроектів, які відкликані у зв’язку з припиненням повноважень Кабінету Міністрів України;

  • присвоєння рівня  кваліфікації арбітражному керуючому;

  • стан  виконання виконавчого  листа Окружного адміністративного суду м. Києва по справі № 826/19559/14 від 30 березня 2016 року;

  • стан виконання Закону України  «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону їхньої символіки»;

  • адресу, контактні телефони та графік роботи громадських приймалень з надання безоплатної первинної правової допомоги у Святошинському та Солом’янському районах;

  • державну реєстрацію нормативно-правових атів Національного антикорупційного бюро України;

документи:

  • наказ Міністерства юстиції України від 25 травня 2015 року № 1686/к «Про затвердження положення про Департамент державної реєстрації Міністерства юстиції України»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 29 грудня 2014 року № 2849/к «Про оголошення розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 грудня 2014 року № 1269-р «Про призначення Іванченко О.П. заступником Міністра юстиції України – керівником апарату»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 28 січня 2015 року № 424/к «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 03 серпня 2015 року № 2372/к «Про розподіл повноважень між Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції, заступником Міністра з питань виконавчої служби та заступником Міністра – керівником апарату»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 03 серпня 2015 року № 2372/к «Про розподіл повноважень між Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції, заступником Міністра з питань виконавчої служби та заступником Міністра – керівником апарату»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 02 листопада 2015 року № 3552/к «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 03 серпня 2015 року № 2372/к «Про розподіл повноважень між Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції, заступником Міністра з питань виконавчої служби та заступником Міністра – керівником апарату»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 05 лютого 2016 року № 492/к «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 03 серпня 2015 року № 2372/к «Про розподіл повноважень між Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції, заступником Міністра з питань виконавчої служби та заступником Міністра – керівником апарату»;

  • довідка про результати перевірки, передбаченої Законом України  «Про очищення влади».

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (12 запитів або 21,4%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (10 запитів або17,8%), Департаменту державної виконавчої служби (9 запитів або 16,1%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (6 запитів або 10,7%), Департаменту з питань люстрації (5 запитів або 8,9%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства (4 запити або по 7,1%), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Департаменту взаємодії з органами влади та інформаційно-аналітичної роботи (по 2 запити або по 3,6%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (1 запит або 1,8%, запит надіслано за належністю до іншого розпорядника інформації), Департаменту міжнародного права, Департаменту з питань нотаріату, Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини, Адміністративно-господарського департаменту (по 1 запиту або по 1,8%).

56 запитів  на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 46 запитів (82,1%), із них:

на 13 запитів (23,2%) надано публічну інформацію;

на 33 запити (58,9%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 6 запитів (10,7%);

- розглянуто в межах компетенції у Міністерстві юстиції, надано відповідь та надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 4 запити (7,2%).

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації правових актів