Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 21.03.2016 по 31.03.2016

З 21.03.2016 по 31.03.2016 до Міністерства юстиції надійшло 120 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

  • від фізичних осіб – 76 (електронною поштою – 40, поштою – 29, на особистому прийомі – 5, телефоном – 2);

  • від юридичних осіб – 44 (електронною поштою – 25, поштою – 16, на особистому прийомі – 2, телефоном –1).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (41 запит) та Київської області (10 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • перелік усіх обласних, міських, районних організацій та первинних осередків Політичної Партії «НАРОДНИЙ ФРОНТ», ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ», Політичної партії «Об’єднання «САМОПОМІЧ», Політичної Партії «Опозиційний блок», Радикальної партії Олега Ляшка, Всеукраїнського об’єднання «Батьківщина»;

  • проведення засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації;

  • заробітну плату Міністра юстиції України в 2016 році;

  • суму коштів, виділених в державному бюджеті на функціонування апарату Міністерства юстиції України;

  • обладнання турнікетом будівлі апарату Міністерства юстиції України за адресою: м. Київ, пров. Рильський, 10;

  • підтвердження переведення Грибаня Сергія Олександровича з посади директора Департаменту кадрової роботи та державної служби Міністерства юстиції України на посаду заступника директора Адміністративно-господарського департаменту;

  • назви посад із зазначенням категорій, що віднесені до патронатної служби;

  • розміри посадових окладів на посадах із зазначенням категорій, що віднесені до патронатної служби;

  • штатну чисельність Служби Міністра юстиції України;

  • розробку проекту змін Закону України «Про очищення влади»;

  • перелік головних територіальних управлінь юстиції із зазначенням їх контактних даних;

  • перебування на робочому місці й виконання Міністром юстиції України Петренком П.Д. своїх посадових обов’язків у період з 01 по 16 жовтня 2015 року;

  • особу арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора);

  • кількість вчинених державними та приватними нотаріусами договорів купівлі-продажу квартир та житлових будинків, договорів іпотеки квартир та житлових будинків;

  • проведені організаційні заходи щодо внесення змін до структури апарату Міністерства юстиції України;

  • набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, зокрема, щодо Єдиного державного реєстру нормативно правових актів;

документи:

  • наказ Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації стосовно спільного підприємства товариства з обмеженою відповідальністю «Світловодськпобут»;

  • витяг з протоколу засідання Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, з питання, що стосується спільного підприємства товариства з обмеженою відповідальністю «Світловодськпобут»;

  • доручення заступника Міністра з питань державної реєстрації Мороза П.О. від 16 березня 2016 року № 89/19/42-16 щодо забезпечення належного та своєчасного виконання контрольних завдань, їх вчасне візування та подання на підпис керівництву Міністерства юстиції України;

  • звіт про зайнятість і працевлаштування інвалідів за 2015 рік;

  • наказ Міністерства юстиції України від 03 серпня 2015 року № 2372/к «Про розподіл повноважень між Міністром, першим заступником Міністра, заступниками Міністра, заступником Міністра з питань європейської інтеграції, заступником Міністра з питань виконавчої служби та заступником Міністра-керівником апарату»;

  • наказ Міністерства юстиції України від 04 вересня 2015 року № 2816/к «Про внесення зміни у додаток до наказу Міністерства юстиції України від 03 серпня 2015 року №2372/к»;

  • формуляр звернення до Європейського суду з прав людини;

  • наказ Міністерства юстиції України від 23 лютого 2016 року № 506/5 «Про відмову в реєстрації Політичної партії «Європейська соціал-демократична партія» і правовий висновок до нього;

  • наказ Міністерства юстиції України від 14 березня 2016 року № 713/5 «Про відмову в реєстрації Політичної партії «Партія борців з корупцією» і правовий висновок до нього;

  • наказ Міністерства юстиції України від 14 грудня 2016 року № 703/5 «Про відмову в реєстрації Політичної партії «ГРОМАДСЬКИЙ СПРОТИВ» і правовий висновок до нього;

  • Положення про Департамент планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Міністерства юстиції України, затверджене наказом Міністерства юстиції України від 03 квітня 2012 року № 311/к.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (25 запитів або 20,8%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства (19 запитів або по 15,8%), Департаменту державної виконавчої служби (14 запитів або 11,7%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (11 запитів або 9,2%), Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (10 запитів або 8,3%), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (10 запитів або 8,3%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 5 запитів або по 4,2%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (4 запити або 3,3%, з них 4 запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту з питань нотаріату, Департаменту міжнародного права, Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (по 4 запити або по 3,3%), Адміністративно-господарського департаменту, Департаменту з питань люстрації (по 2 запити або по 1,7%), Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку (1 запит або 0,9%).

120 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

  • - розглянуто та надано інформацію на 66 запитів (91,7%), із них:
    • на 25 запитів (20,8%) надано публічну інформацію;

    • на 85 запитів (70,9%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

  • надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 7 запитів (5,8%);

  • розглянуто в межах компетенції у Міністерстві юстиції, надано відповідь та надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 3 запити (2,5%).

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності