Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 21.02.2016 по 29.02.2016

Звіт про розгляд запитів на отримання інформації
за період з 21.02.2016 по
29.02.2016

З 21.02.2016 по 29.02.2016 до Міністерства юстиції надійшло 84 запити на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 43 (електронною поштою – 23, поштою – 19, на особистому прийомі – 1);

від юридичних осіб – 41 (електронною поштою – 24, поштою – 15, на особистому прийомі – 2).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (36 запитів) та Харківської області (8 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • чинність постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 року
    № 237 «Про внесення змін до норм споживання природного газу населенням у разі відсутності газових лічильників»;

  • набрання чинності законами України від 25 грудня 2015 року № 928-VIII «Про Державний бюджет України на 2016 рік» та від 24 грудня 2015 року
    № 909-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році»;

  • опублікування резолютивної частини постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 21 вересня 2015 року в адміністративній справі № 826/16447/15;

  • державну реєстрацію наказу Міністерства охорони здоров'я України від 30 грудня 2015 року № 919 «Про внесення змін до Переліку рідкісних (орфанних) захворювань, що призводять до скорочення тривалості життя хворих або їх інвалідизації та для яких існують визнані методи лікування»;

  • керівників Головного територіального управління юстиції у Харківській області;

  • діяльність приватного нотаріуса Київського міського нотаріального округу Папуши Ірини Ігорівни;

  • заробітну плату Міністра юстиції за 2015 рік;

  • кількість призначених осіб в апараті Міністерства юстиції у 2015 році;

  • про конкурс на заміщення вакантної посади начальника Головного територіального управління юстиції у Харківській області;

документи:

  • наказ Міністерства юстиції України від 24 листопада 2015 року № 2367/5 «Про державну реєстрацію та перереєстрацію друкованих засобів масової інформації»;

  • текст перекладу на українську мову Директиви 2014/42/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03 квітня 2014 року про заморожування та конфіскацію засобів вчинення і доходів від злочинів у Європейському Союзі;

  • Методика експертного дослідження причин та наслідків виникнення наднормативних відхилень напруги в мережах електричного живлення  (реєстраційний код 10.18.01);

  • Методика дослідження стану електроустаткування та визначення обсягів робіт з його відновлення (реєстраційний код 10.18.02);

  • наказ Міністерства юстиції України від 07 жовтня 2002 року № 89/5 «Про затвердження Порядку передачі транспортних засобів, конфіскованих за рішенням судів, до сфери управління Міністерства юстиції України для потреб органів державної виконавчої служби»;

  • звіт про роботу державних та приватних нотаріусів за 2015 рік.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної виконавчої служби (20 запитів або 23,6%), Департаменту державної реєстрації (14 запитів або 16,7%), Департаменту з питань судової роботи та банкрутства, Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності (по 10 запитів або по 11,9%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (6 запитів або 7,1%, з них 5 запитів надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту з питань нотаріату (5 запитів або 6%), Департаменту кадрової роботи та державної служби, Департаменту міжнародного права (по 4 запити або по 4,8%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки (3 запити або 3,6%), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Департаменту з питань люстрації (по 2 запити або по 2,4%), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 1 запиту або по 1,2%).

 84 запити на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 63 запити (75%), із них:

на 14 запитів (16,7%) надано публічну інформацію;

на 49 запитів (58,3%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації  8 запитів (9,5%);

- розглянуто в межах компетенції у Міністерстві юстиції, надано відповідь та надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації

12 запитів (14,3%);

- відмовлено в задоволенні 1 запиту (1,2%).

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
 правоосвітньої діяльності