З 11.02.2016 по 20.02.2016 до Міністерства юстиції надійшло 85 запитів на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 47 (електронною поштою – 31, поштою – 12, на особистому прийомі – 2, телефоном – 2);
від юридичних осіб – 38 (електронною поштою – 23, поштою – 13, на особистому прийомі – 2).
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва (25 запитів), Дніпропетровської, Київської та Львівської областей (по 6 запитів).
Запитувані документи та інформація:
інформація про:
кількість запитів про видачу (екстрадицію) підсудних, засуджених у кримінальних провадженнях під час судового провадження або виконання вироку, які направлялись або були отримані Міністерством юстиції України у 2015 році;
кількість звернень від фізичних і юридичних осіб та об’єднань громадян без статусу юридичної особи стосовно дій суддів та неправосудних, на думку авторів, судових рішень, в тому числі звернень, які були в установленому порядку надіслані за належністю до Міністерства юстиції від Кабінету Міністрів України;
утворення Апеляційного суду Дніпропетровської області м. Кривого Рогу;
підтвердження всеукраїнського статусу громадського об’єднання «Федерація українського рукопашу гопак»;
суму виплачених коштів на виконання рішень Європейського суду з прав людини та національних судів за бюджетною програмою 3601170 «Платежі на виконання рішень закордонних юрисдикційних органів, прийнятих за наслідками розгляду справ проти України»;
формування комісії з проведення конкурсу на зайняття посад Директора Державного бюро розслідувань, його заступників, директорів територіальних органів та керівників підрозділів центрального апарату;
відрядження Міністра юстиції Петренка Павла Дмитровича;
конкурс на заміщення вакантної посади заступника начальника головного територіального управління юстиції з питань державної виконавчої служби – начальника Управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у місті Києві;
правовий статус Мінських угод;
кількість рішень Європейського суду з прав людини проти України, у яких присуджено виплату відшкодування;
кількість звернень Міністерства юстиції України з позовами до суду про відшкодування збитків, завданих Державному бюджету України внаслідок виплати відшкодування за рішеннями Європейського суду;
загальну суму виплачених коштів по рішенням Європейського суду проти України (щорічно);
загальну суму заборгованості по виплатам коштів по рішенням Європейського суду проти України;
кількість рішень проти України, винесених Європейським судом з прав людини, в яких встановлено порушення підпункту «с» пункту 3 статті 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод в період за листопад-грудень 2015 року, їх тексти та реквізити;
кількість справ проти України, які були на розгляді у Європейського суду за період з 1997 по 2015 роки включно;
штатну чисельність працівників апарату Міністерства юстиції України станом на 01 січня 2013 року, 01 січня 2014 року та 01 січня 2015 року;
документи:
декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік першого заступника Міністра юстиції України Севостьянової Наталії Іларіонівни;
декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік заступника Міністра юстиції України – керівника апарату Іванченко Оксани Павлівни;
декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2014 рік заступника Міністра юстиції України Янчука Антона Володимировича;
декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік заступника Міністра юстиції України з питань державної реєстрації Мороза Павла Олександровича;
витяг з Реєстру атестованих судових експертів про особу судового експерта;
акт позапланової невиїзної перевірки діяльності арбітражного керуючого;
звіт про роботу державних та приватних нотаріусів за 2015 рік;
перелік запитів народних депутатів України, що надійшли до Міністерства юстиції України в період з 03 грудня 2014 року по 01 лютого 2016 року.
Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:
Департаменту державної реєстрації (17 запитів або 20%),Департаменту з питань судової роботи та банкрутства (11 запитів або 12,9%), Департаменту кадрової роботи та державної служби (10 запитів або 11,8%), Департаменту організаційного забезпечення та контролю (6 запитів або 7,1%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації), Департаменту цивільного, фінансового законодавства та законодавства з питань земельних відносин (6 запитів або 7,1%),Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності, Департаменту державної виконавчої служби, Департаменту з питань нотаріату, Департаменту міжнародного права (по 5 запитів або по 5,9%), Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (4 запити або 4,6%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки, Департаменту фінансового забезпечення та бухгалтерського обліку, Адміністративно-господарського департаменту (по 3 запити або по 3,5%), Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (2 запити або по 2,4%).
85 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:
- розглянуто та надано інформацію на 76 запитів (80%), із них:
на 23 запити (27,1%) надано публічну інформацію;
на 45 запитів (52,9%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 16 запитів (18,8%);
- розглянуто в межах компетенції у Міністерстві юстиції, надано відповідь та надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації
1 запит (1,2%).
За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності