Звіт про розгляд запитів на отримання інформації за період з 01.01.2016 по 10.01.2016

З 01.01.2016 по 10.01.2016 до Міністерства юстиції надійшло 27 запитів на отримання інформації.

Запити на інформацію надійшли:

від фізичних осіб – 19 (електронною поштою – 9, поштою – 7, на особистому прийомі – 3);

від юридичних осіб – 8 (електронною поштою – 3, поштою – 2, на особистому прийомі – 3).

Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва та Київської області (по 5 запитів).

Запитувані документи та інформація:

інформація про:

  • проведення наради представників органів влади України з представниками Департаменту виконання рішень Європейського суду з прав людини;

документи:

  • наказ Міністерства юстиції України від 26 серпня 2015 року № 1593/5 «Деякі питання організації роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану міст Львова, Одеси та Хмельницького, пов’язаної з державною реєстрацією народження дитини»;
  • наказ Міністерства юстиції України від 04 грудня 2015 року № 2481/5 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 26 серпня 2015 року
    № 1593/5»;
  • наказ Міністерства юстиції України від 16 грудня 2015 року № 2617/5 «Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 26 серпня 2015 року
    № 1593/5»;
  • наказ Міністерства юстиції України від 05 лютого 2015 року № 208/к «Про затвердження кваліфікаційних вимог до посад керівних працівників територіальних управлінь юстиції»;
  • постанова IV позачергової сесії Всеукраїнського Центрального Виконавчого Комітету XII скликання від 09 лютого 1932 року;
  • постанова Президії Всеукраїнського Центрального Виконавчого Комітету від 22 січня 1935 року;
  • постанова Президії Всеукраїнського Центрального Виконавчого Комітету від 17 лютого 1935 року;
  • подання Міністра юстиції України про утворення Вінницького міського суду.

Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:

Департаменту державної реєстрації (7 запитів або 25,9%),Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності
(4 запити або 14,9%),Департаменту кадрової роботи та державної служби, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 3 запити або по 11,1% ),Департаменту організаційного забезпечення та контролю (3 запити або 11,1%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації),Департаменту державної виконавчої служби, Департаменту судової роботи та банкрутства, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (по 2 запити або по 7,4%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки
(1 запит або 3,7%).

27 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:

- розглянуто та надано інформацію на 23 запити (74,1%), із них:

на 7 запитів (14,8%) надано публічну інформацію;

на 16 запитів (59,3%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;

- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 4 запити (25,9%);

 

За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
 правоосвітньої діяльності