З 01.01.2016 по 10.01.2016 до Міністерства юстиції надійшло 27 запитів на отримання інформації.
Запити на інформацію надійшли:
від фізичних осіб – 19 (електронною поштою – 9, поштою – 7, на особистому прийомі – 3);
від юридичних осіб – 8 (електронною поштою – 3, поштою – 2, на особистому прийомі – 3).
Найбільша кількість запитів надійшла з м. Києва та Київської області (по 5 запитів).
Запитувані документи та інформація:
інформація про:
документи:
Розглянуті запити стосуються питань, що належать до компетенції:
Департаменту державної реєстрації (7 запитів або 25,9%),Департаменту реєстрації та систематизації нормативних актів, правоосвітньої діяльності
(4 запити або 14,9%),Департаменту кадрової роботи та державної служби, Секретаріату Урядового уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини (по 3 запити або по 11,1% ),Департаменту організаційного забезпечення та контролю (3 запити або 11,1%, всі запити надіслано за належністю до інших розпорядників інформації),Департаменту державної виконавчої служби, Департаменту судової роботи та банкрутства, Департаменту конституційного, адміністративного та соціального законодавства (по 2 запити або по 7,4%), Департаменту антикорупційного законодавства та з питань юстиції і безпеки
(1 запит або 3,7%).
27 запитів на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк, у тому числі:
- розглянуто та надано інформацію на 23 запити (74,1%), із них:
на 7 запитів (14,8%) надано публічну інформацію;
на 16 запитів (59,3%), що подані з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації» і стосувалися роз’яснення законодавства України, надано відповідні роз’яснення законодавства;
- надіслано для розгляду належним розпорядникам інформації 4 запити (25,9%);
За інформацією Департаменту реєстрації
та систематизації нормативних актів,
правоосвітньої діяльності