Переведення послуг в онлайн – це євроінтеграція.
Забезпечення громадян і юридичних осіб зручними та доступними адміністративними послугами, у тому числі в електронній формі – одна із цілей проєкту «Електронний архів БТІ».
Ми хочемо створити єдину базу даних, де буде розміщена вся інформація про майнові права у цифровому вигляді. Архів також буде містити сканкопії документів, на підставі яких здійснювалася реєстрація права власності до
2013 року. Тобто ініціатива дасть змогу отримати інформацію про право власності на об’єкти нерухомого майна, яка відсутня у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно (далі – Державний реєстр прав), в тому числі і в його архівній складовій частині – Реєстрі права власності на нерухоме майно.
Реалізація проєкту буде сприяти:
На даний момент налагодження взаємодії між державними реєстраторами, нотаріусами та представниками комунальних підприємств БТІ відбувається на рівні територіальних громад та місцевої влади.
Також аби спростити реєстраційні процедури державної реєстрації права власності на нерухоме майно та їх обтяжень, 28 квітня 2021 року Кабінет Міністрів України підтримав постанову про запровадження експериментального проєкту щодо отримання державним реєстратором прав на нерухоме майно за допомогою Державного реєстру прав відомостей про державну реєстрацію права власності на нерухоме майно, що перебувають у розпорядженні підприємств БТІ на паперових носіях. Отримання необхідних відомостей передбачається програмними засобами Державного реєстру прав.